Положенням Закону визначено, що виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), є органом реєстрації, що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради передачу інформації і внесення у встановленому порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру. На виконання даного Закону територіальні органи ДМС до 04.04.2016 р. мають передати відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад картотеки, що складаються з відомостей про реєстрацію у формі картки реєстрації особи та адресної картки.
В ході наради обговорено питання передачі деяких функцій з реєстрації від міграційної служби до органів місцевого самоврядування, та готовність сільських рад району до підключення до єдиного державного реєстру. Основним проблемним питанням було визначено закупівлю для сільських рад робочої станції з реєстрації / зняття з реєстрації місць проживання фізичних осіб приблизною 130 000 грн.
З метою детального інформування голів сільських та селищних рад Богдан Зеленчук доручив винести обговорені питання на семінар-нараду, котра відбудеться 4 лютого.